خطیب جمعه مراغه: مسئولان در قبال مشکلات معیشتی مردم احساس مسئولیت کنند

خطیب جمعه مراغه: مسئولان در قبال مشکلات معیشتی مردم احساس مسئولیت کنند

مراغه- ایرنا- امام جمعه موقت مراغه با اشاره به سخنان اخیر رهبر انقلاب در دیدار اعضای مجلس خبرگان رهبری در زمینه توجه به دغدغه های مردم گفت: مسئولان امر باید در قبال مشکلات فرهنگی، اقتصادی و معیشتی مردم با احساس مسئولیت عمل کنند.

 

 

حجت الاسلام حمید محمدی راد در خطبه های نماز جمعه مراغه افزود: بر اساس تاکید رهبر انقلاب خطاب به مسئولان کشور، تمامی مدیران و مسئولان در سمت ها و سازمان های مختلف موظف به توجه بیشتر در رفع دغدغه های مردم هستند.
وی ادامه داد: دغدغه های معیشتی و مشکلات اقتصادی کنونی در جامعه در شان مردم ایران نبوده و این ملت باید با عزت، افتخار و رفاه بیشتر زندگی کنند.
وی با اشاره به رهنمودهای رهبر انقلاب در خصوص توجه به مشکلات جوانان اضافه کرد: اگر امروز به دلیل بی مسئولیتی مدیری، جوانی در جامعه از راه راست منحرف شده و به نظام و دولت بدبین شود، مسئولیت این امر با آن مسئول است.
حجت الاسلام محمدی راد گفت: تحقق ابعاد مختلف اقتصاد مقاومتی به گونه ای که در زندگانی آحاد جامعه تبلور یابد، رسالت و وظیفه مسئولان امر در جهت رشد و اعتلای کشور است.
وی افزود: مبارزه با استبداد و استکبار جهانی و زورگویی های آنان رسالت بزرگی است که بر عهده تمام آحاد مردم و مسئولان بوده و باید در این راه با قدرت تمام و با تکیه بر دیپلماسی فعال در دنیا در برابر زیاده خواهی های دشمنان ایستادگی کرد.
وی ادامه داد: اجرای حرکت های جهادی به عنوان یکی از محورها و تدابیر رهبر انقلاب در عرصه های علمی و فرهنگی در راستای رشد و تعالی همه جانبه کشور ضروری است.
خطیب جمعه مراغه با اشاره به سالروز تاسیس بنیاد شهید انقلاب اسلامی گفت: این نهاد مقدس با فرمان امام راحل (ره) در راستای تکریم از خانواده های معظم شهدا و جانبازان این مرز و بوم تاسیس شد و تاکنون خدمات بسیاری را به این خانواده ها انجام داده است.
حجت الاسلام محمدی راد اضافه کرد: شهدا و خانواده های آنان به عنوان ولی نعتمان این ملت، حق بزرگی بر گردن تمام آحاد جامعه دارند و تکریم و تجلیل از این خانواده ها ضروری است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 22 اسفند 1395برچسب:, | 10:53 | نويسنده : شهروند مراغه ای |